2011–2015 Technologia malarstwa sztalugowego i kopii

2011

DOROTA BATKO (7603)

Ocena wybranych spoiw temperowych OW i WO, klejowych, olejnych, olejno-żywicznych i żywicznych służących do malowania na pozłocie mikstionowej”.
I część – przygotowanie materiału badawczego i poddanie go określonym próbom”
II część – wykonanie kopii fragmentu Pokłonu Trzech Króli z Ołtarza Grudziądzkiego – obiekt z Muzeum Narodowego w Warszawie z końca XIV w
PROMOTOR: Adi. I stop. Aleksandra Krupska

Poszerzona dokumentacja o zagadnienia technologiczne wykonania kopii fragmentu Pokłonu Trzech Króli z Ołtarza Grudziądzkiego – obiekt z Muzeum Narodowego w Warszawie z końca XIV w.
PROMOTOR: Adi. I stop. Aleksandra Krupska

 

2012

 

MATEUSZ JASIŃSKI (8383)

Charakterystyka techniki i technologii siedemnastowiecznego malarstwa holenderskiego i flamandzkiego na podłożach drewnianych oraz ich zastosowanie w kopii obrazu Pietera Nasona „Portret młodego mężczyzny” Wykonanie kopii obrazu Pietera Nasona „Portret młodego mężczyzny” oraz rekonstrukcja zaginionej ramy
PROMOTOR: Prof. Jerzy Nowosielski

Portret w iluzyjnej ramie. Próba oszukania widza w malarstwie
PROMOTOR: Dr Marcin Zgliński

 

Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie © 2017

Korzystamy z technologii ciasteczek. Przeglądając naszą stronę zgadasz się na używanie ich. Polityka cookies.Rozumiem