- 
	Zagadnienia dotyczące typologii i rozwiązań technicznych oprawy książki – Pracownia Technik i Technologii OprawSztuka na Zawsze...?  Prowadzący: adi. dr Dorota Dzik-Kruszelnicka wykł. Sylwia Popławska st. wykł. Grażyna Macander-Majkowska wykł. Zofia Koss wykł. Michał Kożurno. Zapoznaj się z różnymi rodzajami opraw książkowych prezentowanymi na naszej wystawie: 1 sakwa_fin 2 mnich_fin 3 grzbietówka_fin 4 koperta_fin 
- 
	Katedra Konserwacji i Restauracji Tkanin ZabytkowychSztuka na Zawsze...?  
- 
	Pracownia Konserwacji i Restauracji Malarstwa Tablicowego i Drewnianej Rzeźby PolichromowanejSztuka na Zawsze...?  
- 
	Biblioteka Polska w Paryżu – praktyki studenckieSztuka na Zawsze...?  Biblioteka Polska w Paryżu - praktyki studenckie. Prowadzący: st.wykł. Grażyna Macander-Majkowska mgr Monika Korsak-Truszczyńska Studenci: 2014: Kinga Kimkiewicz, Anna Pomorska, Agata Smolnicka, Magdalena Szymańska 2015: Monika Dzik, Paula Pańczyk, Anna Pomorska, Magdalena Szymańska 2019: Zuzanna Ciepielewska, Katarzyna Jończyk, Lidia Małkowska, Aleksandra Staniczewska 
- 
	„Konserwacja i restauracja zabytkowych zielników a zachowanie materiału genetycznego roślin“Sztuka na Zawsze...?  
- 
	Siedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznychSztuka na Zawsze...?  Siedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznych Prof. ASP dr hab. Anna Dorota Potocka dr Anna Oleńska dr Marcin Zgliński Link do artykułu: Potocka_Olenska_Zglinski, Matka Boska Częstochowska 
- 
	Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby.Sztuka na Zawsze...?  Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby. prof. ASP dr hab. Anna Dorota Potocka dr Anna Oleńska dr Marcin Zgliński Link do artykułu: Potocka_Olenska_Zglinski, Matka Boska Częstochowska 
- 
	Tajemnice kręgu warsztatu malarskiego Vigée Le Brun na przykładzie Portretu Księcia Adama Jerzego Czartoryskiego, z końca XVIII w.Sztuka na Zawsze...?  
- 
	Meandry techniki i technologii malarskiej w XIX w. na przykładzie Portretu Szymona KrzeczkowskiegoSztuka na Zawsze...?  
- 
	Udokumentowanie fotograficzne współczesnej aglomeracji miejskiej Starego Miasta w Tarnowie z wysokości ze szczególnym uwzględnieniem zabytków architektury”Sztuka na Zawsze...?  
- 
	Ścieżka EdukacyjnaSztuka na Zawsze...?  
- 
	Projekt konserwatorski dla kolekcji ram zabytkowych ze zbiorów WKiRDS oraz kolekcji prywatnychSztuka na Zawsze...?  
 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		