Absolwentka XXXIV Liceum Ogólnokształcącego im. Miguela de Cervantesa, klasa o profilu ogólnym z autorskim programem plastyki oraz Policealnego Studium Reklamy Handlowej. Uzyskany tytuł: technik handlowiec o specjalności reklama (1999).
Inżynier technolog drewna (tytuł uzyskany w 2003 r., Wydział Technologii Drewna SGGW Warszawa) i magister sztuki w zakresie konserwacji i restauracji malarstwa i rzeźby polichromowanej (tytuł uzyskany w 2005 r., Wydział Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki, ASP w Warszawie).
Od 2005 – 2010 r. stanowisko wykładowcy w Zakładzie Badań specjalistycznych i Technik Dokumentacyjnych Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Od 2010 r. stanowisko asystenta tamże.
2007-2011 r. przedstawiciel Polski w komitecie akcji COST IE0601 (Wood Science for Conservation of Cultural Heritage).
Tytuł doktora sztuki w dziedzinie sztuk plastycznych, w dyscyplinie konserwacja i restauracja dzieł sztuki uzyskany w 2019 r. Temat rozprawy doktorskiej: Problematyka konserwatorska obrazów malowanych na sklejkach.
Od 2019 r. na stanowisku adiunkta w Zakładzie Badań Specjalistycznych i Technik Dokumentacyjnych Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki ASP w Warszawie.
Od 2020 r., członek rady doradczej Equine Soundness Foundation, https://www.equinesoundnessfoundation.org/
W 2020 r. recenzentka publikacji w ramach kwartalnika „Z badań nad książką i księgozbiorami historycznymi”. W 2022 r. recenzentka „Studiów Wilanowskich”.
Od 2023 członek zespołu ds. Mediów Społecznościowych Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki, ASP w Warszawie.
Członek Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej ds. Doktorantów na kadencję 2024 – 2028.
Główne pola zainteresowań:
– badania dzieł sztuki (m.in. identyfikacje drewna),
– techniki mikroskopowe,
– podłoża malarskie ze sklejki.
Prywatnie malarka i ilustratorka, pasjonatka jeździectwa oraz właścicielka dwóch koni.
-
Stopień naukowy
-
Wydział