-
Wywiady/materiały prasowe
Wywiady/materiały prasoweCzym zajmuje się konserwator dzieł sztuki? Czy sztuka jest wieczna? Trójka pod księżycem - 10 listopada 2022
-
Kolejne spotkanie z Ecksteinem
News Kolejne spotkanie z EcksteinemWraz z nadejściem pierwszych chłodnych jesiennych dni, młodzi adepci sztuki konserwacji wyruszyli na kolejną edycję prac przy malowidłach Sebastiana Ecksteina w kościele w Krasnem. Tym razem pogoda zdecydowanie nas nie rozpieszczała, a musieliśmy być w dobrej formie, żeby zrealizować zaplanowany zakres.
-
Katedra Konserwacji i Restauracji Tkanin Zabytkowych
Katedra Konserwacji i Restauracji Tkanin Zabytkowych -
Pracownia Konserwacji i Restauracji Malarstwa Tablicowego i Drewnianej Rzeźby Polichromowanej
Pracownia Konserwacji i Restauracji Malarstwa Tablicowego i Drewnianej Rzeźby Polichromowanej -
Biblioteka Polska w Paryżu – praktyki studenckie
Biblioteka Polska w Paryżu – praktyki studenckieBiblioteka Polska w Paryżu - praktyki studenckie. Prowadzący: st.wykł. Grażyna Macander-Majkowska mgr Monika Korsak-Truszczyńska Studenci: 2014: Kinga Kimkiewicz, Anna Pomorska, Agata Smolnicka, Magdalena Szymańska 2015: Monika Dzik, Paula Pańczyk, Anna Pomorska, Magdalena Szymańska 2019: Zuzanna Ciepielewska, Katarzyna Jończyk, Lidia Małkowska, Aleksandra Staniczewska
-
„Konserwacja i restauracja zabytkowych zielników a zachowanie materiału genetycznego roślin“
„Konserwacja i restauracja zabytkowych zielników a zachowanie materiału genetycznego roślin“ -
Siedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznych
Siedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznychSiedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznych Prof. ASP dr hab. Anna Dorota Potocka dr Anna Oleńska dr Marcin Zgliński Link do artykułu: Potocka_Olenska_Zglinski, Matka Boska Częstochowska
-
Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby.
Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby.Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby. prof. ASP dr hab. Anna Dorota Potocka dr Anna Oleńska dr Marcin Zgliński Link do artykułu: Potocka_Olenska_Zglinski, Matka Boska Częstochowska
-
Tajemnice kręgu warsztatu malarskiego Vigée Le Brun na przykładzie Portretu Księcia Adama Jerzego Czartoryskiego, z końca XVIII w.
Tajemnice kręgu warsztatu malarskiego Vigée Le Brun na przykładzie Portretu Księcia Adama Jerzego Czartoryskiego, z końca XVIII w. -
Meandry techniki i technologii malarskiej w XIX w. na przykładzie Portretu Szymona Krzeczkowskiego
Meandry techniki i technologii malarskiej w XIX w. na przykładzie Portretu Szymona Krzeczkowskiego -
Zagadnienia związane z konserwacją i restauracją dwóch kolorowanych fotografii wykonanych w technice srebrowo-żelatynowej na podłożu płóciennym naciągniętych na krosno malarskie przedstawiających Romana Hulewicza i Józefę z Ulatowskich Hulewiczową wykonanych w warsztacie nieznanego fotografa w Berlinie na przełomie XIX i XX w
Zagadnienia związane z konserwacją i restauracją dwóch kolorowanych fotografii wykonanych w technice srebrowo-żelatynowej na podłożu płóciennym naciągniętych na krosno malarskie przedstawiających Romana Hulewicza i Józefę z Ulatowskich Hulewiczową wykonanych w warsztacie nieznanego fotografa w Berlinie na przełomie XIX i XX w -
Udokumentowanie fotograficzne współczesnej aglomeracji miejskiej Starego Miasta w Tarnowie z wysokości ze szczególnym uwzględnieniem zabytków architektury”
Udokumentowanie fotograficzne współczesnej aglomeracji miejskiej Starego Miasta w Tarnowie z wysokości ze szczególnym uwzględnieniem zabytków architektury”