-
Siedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznych
Siedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznychSiedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznych Prof. ASP dr hab. Anna Dorota Potocka dr Anna Oleńska dr Marcin Zgliński Link do artykułu: Potocka_Olenska_Zglinski, Matka Boska Częstochowska
-
Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby.
Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby.Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby. prof. ASP dr hab. Anna Dorota Potocka dr Anna Oleńska dr Marcin Zgliński Link do artykułu: Potocka_Olenska_Zglinski, Matka Boska Częstochowska
-
Tajemnice kręgu warsztatu malarskiego Vigée Le Brun na przykładzie Portretu Księcia Adama Jerzego Czartoryskiego, z końca XVIII w.
Tajemnice kręgu warsztatu malarskiego Vigée Le Brun na przykładzie Portretu Księcia Adama Jerzego Czartoryskiego, z końca XVIII w. -
Meandry techniki i technologii malarskiej w XIX w. na przykładzie Portretu Szymona Krzeczkowskiego
Meandry techniki i technologii malarskiej w XIX w. na przykładzie Portretu Szymona Krzeczkowskiego -
Zagadnienia związane z konserwacją i restauracją dwóch kolorowanych fotografii wykonanych w technice srebrowo-żelatynowej na podłożu płóciennym naciągniętych na krosno malarskie przedstawiających Romana Hulewicza i Józefę z Ulatowskich Hulewiczową wykonanych w warsztacie nieznanego fotografa w Berlinie na przełomie XIX i XX w
Zagadnienia związane z konserwacją i restauracją dwóch kolorowanych fotografii wykonanych w technice srebrowo-żelatynowej na podłożu płóciennym naciągniętych na krosno malarskie przedstawiających Romana Hulewicza i Józefę z Ulatowskich Hulewiczową wykonanych w warsztacie nieznanego fotografa w Berlinie na przełomie XIX i XX w -
Udokumentowanie fotograficzne współczesnej aglomeracji miejskiej Starego Miasta w Tarnowie z wysokości ze szczególnym uwzględnieniem zabytków architektury”
Udokumentowanie fotograficzne współczesnej aglomeracji miejskiej Starego Miasta w Tarnowie z wysokości ze szczególnym uwzględnieniem zabytków architektury” -
Ścieżka Edukacyjna
Ścieżka Edukacyjna -
Przestrzeń kolorów – wystawa
Przestrzeń kolorów – wystawaPałac Czapskich, Krakowskie Przedmieście 5, Warszawa Otwarcie 7.10.2022 o godz. 18.00 Wystawa czynna do 12.11.2022 Wystawa prac artystów dydaktyków związanych z Wydziałem Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki warszawskiej ASP towarzysząca obchodom 75-lecia istnienia Wydziału oraz jubileuszowej wystawie „Sztuka na zawsze?”