-
Kolejne spotkanie z Ecksteinem
Praktyki studenckie Kolejne spotkanie z Ecksteinem -
Kolejne spotkanie z Ecksteinem
News Kolejne spotkanie z EcksteinemWraz z nadejściem pierwszych chłodnych jesiennych dni, młodzi adepci sztuki konserwacji wyruszyli na kolejną edycję prac przy malowidłach Sebastiana Ecksteina w kościele w Krasnem. Tym razem pogoda zdecydowanie nas nie rozpieszczała, a musieliśmy być w dobrej formie, żeby zrealizować zaplanowany zakres.
-
Zagadnienia dotyczące typologii i rozwiązań technicznych oprawy książki – Pracownia Technik i Technologii Opraw
Sztuka na Zawsze...? Zagadnienia dotyczące typologii i rozwiązań technicznych oprawy książki – Pracownia Technik i Technologii OprawProwadzący: adi. dr Dorota Dzik-Kruszelnicka wykł. Sylwia Popławska st. wykł. Grażyna Macander-Majkowska wykł. Zofia Koss wykł. Michał Kożurno. Zapoznaj się z różnymi rodzajami opraw książkowych prezentowanymi na naszej wystawie: 1 sakwa_fin 2 mnich_fin 3 grzbietówka_fin 4 koperta_fin
-
Katedra Konserwacji i Restauracji Tkanin Zabytkowych
Sztuka na Zawsze...? Katedra Konserwacji i Restauracji Tkanin Zabytkowych -
Pracownia Konserwacji i Restauracji Malarstwa Tablicowego i Drewnianej Rzeźby Polichromowanej
Sztuka na Zawsze...? Pracownia Konserwacji i Restauracji Malarstwa Tablicowego i Drewnianej Rzeźby Polichromowanej -
Biblioteka Polska w Paryżu – praktyki studenckie
Sztuka na Zawsze...? Biblioteka Polska w Paryżu – praktyki studenckieBiblioteka Polska w Paryżu - praktyki studenckie. Prowadzący: st.wykł. Grażyna Macander-Majkowska mgr Monika Korsak-Truszczyńska Studenci: 2014: Kinga Kimkiewicz, Anna Pomorska, Agata Smolnicka, Magdalena Szymańska 2015: Monika Dzik, Paula Pańczyk, Anna Pomorska, Magdalena Szymańska 2019: Zuzanna Ciepielewska, Katarzyna Jończyk, Lidia Małkowska, Aleksandra Staniczewska
-
„Konserwacja i restauracja zabytkowych zielników a zachowanie materiału genetycznego roślin“
Sztuka na Zawsze...? „Konserwacja i restauracja zabytkowych zielników a zachowanie materiału genetycznego roślin“ -
Siedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznych
Sztuka na Zawsze...? Siedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznychSiedemnastowieczny obraz Matki Boskiej Częstochowskiej z kościoła św. Anny w Warszawie jako ogniwo w badaniach nad recepcją wizerunku madonny jasnogórskiej w dawnej rzeczypospolitej i na ziemiach okolicznych Prof. ASP dr hab. Anna Dorota Potocka dr Anna Oleńska dr Marcin Zgliński Link do artykułu: Potocka_Olenska_Zglinski, Matka Boska Częstochowska
-
Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby.
Sztuka na Zawsze...? Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby.Dziewiętnastowieczny obraz Niepokalane serce najświętszej Marii Panny z kościoła św. Anny w Warszawie jako przykład recepcji kultu maryjnego w twórczości akademików wiedeńskich przez elity Warszawy owej doby. prof. ASP dr hab. Anna Dorota Potocka dr Anna Oleńska dr Marcin Zgliński Link do artykułu: Potocka_Olenska_Zglinski, Matka Boska Częstochowska
-
Tajemnice kręgu warsztatu malarskiego Vigée Le Brun na przykładzie Portretu Księcia Adama Jerzego Czartoryskiego, z końca XVIII w.
Sztuka na Zawsze...? Tajemnice kręgu warsztatu malarskiego Vigée Le Brun na przykładzie Portretu Księcia Adama Jerzego Czartoryskiego, z końca XVIII w. -
Meandry techniki i technologii malarskiej w XIX w. na przykładzie Portretu Szymona Krzeczkowskiego
Sztuka na Zawsze...? Meandry techniki i technologii malarskiej w XIX w. na przykładzie Portretu Szymona Krzeczkowskiego -
Zagadnienia związane z konserwacją i restauracją dwóch kolorowanych fotografii wykonanych w technice srebrowo-żelatynowej na podłożu płóciennym naciągniętych na krosno malarskie przedstawiających Romana Hulewicza i Józefę z Ulatowskich Hulewiczową wykonanych w warsztacie nieznanego fotografa w Berlinie na przełomie XIX i XX w
Zagadnienia związane z konserwacją i restauracją dwóch kolorowanych fotografii wykonanych w technice srebrowo-żelatynowej na podłożu płóciennym naciągniętych na krosno malarskie przedstawiających Romana Hulewicza i Józefę z Ulatowskich Hulewiczową wykonanych w warsztacie nieznanego fotografa w Berlinie na przełomie XIX i XX w